lördag 8 december 2012

Underbar dag!

Idag kan jag berätta att film på Gotland bestämt sig för att gå in med 8000 till produktionen. Underbart! Detta är jag så himla tacksam för! Film i dalarna vill också gå in med pengar, men har inte bestämt sig för hur mycket än eftersom inspelningen inte rullar igår än på ett tag.  Känner mig glad! Jag kommer kanske att kunna fixa hitta hela budgeten jag satte upp. Underbart!!! Dit vingarna bär kan bli möjlig!

Var med i tidningen också när jag satt på högskolan och berättade om projektet. http://www.dt.se/nyheter/falun/1.5370339-mediehuset-firade-tio-ar
Okej, det står inte super-mycket om mig.. Men lite!! Lägger upp bilder från detta senare idag!

Ny version av manuset jobbar jag nu med också. Har fått lite kritik från Moa på film i dalarna, samt Joakim Bergenstråhle. Så nu har jag massor att arbeta med! Skall även till Gotland snart och prata med film på gotland. Få se hur det går. Meen, nytt manus på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar